Ubezpieczenie na życie w SIGNAL IDUNA ŻYCIE

SIGNAL IDUNA ŻYCIE Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Adres Jasna 14/16a,
00-041 Warszawa
WWW http://www.signal-iduna.pl/
Telefon (22) 50 56 100
Fax (22) 50 56 101
Infolinia 0 801 18 81 60

Signal Iduna Życie rozpoczęła działalność operacyjną w Polsce w październiku 2001 r.

Obecnie towarzystwo posiada w swojej ofercie zarówno indywidualne, jak i grupowe ubezpieczenia na życie. Są wśród nich m.in.: klasyczne ubezpieczenia na życie i dożycie, terminowe ubezpieczenia na życie, czy też ubezpieczenia zaopatrzenia dzieci. Spółka proponuje także nowatorskie na polskim rynku produkty takie jak: ubezpieczenia na życie i dożycie z gwarantowanym zwrotem składek oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

Towarzystwo wchodzi w skład Signal Iduna Gruppe, największego niemieckiego ubezpieczyciela rzemiosła, zaliczanego do grona 10 największych firm na niemieckim rynku ubezpieczeniowym.

2 komentarze:

Natalia Zimniewicz pisze...

jakoś nie bardzo kojarzę to towarzystwo ubezpieczeniowe, ale to może dlatego, że nigdy go nie wybierałam jako mojego ubezpieczyciela. Ja zawsze staram się skorzystać z porównywarki ubezpieczeń https://kioskpolis.pl/ i wiem jak dobre jest to rozwiązanie.

Mateusz Domański pisze...

Sam fakt posiadania ubezpieczeń jest ważny i ja nie wyobrażam sobie sytuacji, abym nie posiadał ważnego ubezpieczania na mój samochód. Tym bardziej, że jak wejdę na stronę http://swiatubezpieczen.net.pl/ to dosłownie w kilka chwil mogę mieć przedstawiona ofertę na indywidualne ubezpieczenie OC.