Zalety ubezpieczenia na życie w Allianz

Niskie składki lub wysokie sumy ubezpieczenia - do wyboru przez ubezpieczanego w momencie wyboru formy ubezpieczenia;
-Oprócz standardowych umów dodatkowych, możliwe jest również wybranie ubezpieczenia spośród kilku rodzajów - m.in. możliwe jest połączenie ochrony ubezpieczeniowej z funduszem emerytalnym, edukacyjnym lub Life Casco;
-Po upływie trzech lat ochrony Allianz nie może zrezygnować z wypłaty odszkodowania na podstawie zatajenia informacji na temat zdrowia;
-Umowy dodatkowe - na wypadek śmierci na skutek nieszczęśliwego wypadku, na wypadek poważnego zachorowania;
-Dobra obsługa klienta i niska cena

2 komentarze:

Dawid Podolski pisze...

Samo ubezpieczenie na życie jest jak najbardziej fajne i ja także je mam. Jednak moim zdaniem jest to czasami trochę za mało. Dlatego jak wyjeżdżam gdzieś za granicę lub po prostu na wakacje to wtedy korzystam z uniweslanego ubezpieczenia turystycznego. Najlepsze opcje dostaję za każdym razem poprzez kalkulator https://kioskpolis.pl/kalkulator-turystyczny/ gdyż to właśnie tam wiem ile będzie wynosiła moja składka.

Natalia Zimniewicz pisze...

Nigdy nie byłam ubezpieczona w tej firmie więc ciężko jest mi cokolwiek powiedzieć. Ogólnie bardziej interesuję się ubezpieczeniami od części teoretycznej i nawet czytałam ostatnio https://cuk.pl/porady/ubezpieczenie-nieruchomosci-pod-kredyt co jest poniekąd dla mnie nowością. Nie wiedziałam, iż ubezpieczenie nieruchomości pod kredyt jest tak istotne.