Jak kupić polisę w Alianz Direct?

Po obliczeniu składki ubezpieczeniowej można przystąpić do zawarcia umowy ubezpieczeniowej.
Jeśli klient zdecyduje się na kupno ubezpieczenia, system poprosi o uzupełnienie danych osobowych lub o zalogowanie się, jeśli klient ma już konto w Allianz Direct, a nie uczynił tego wcześniej. W przypadku ubezpieczenia komunikacyjnego potrzebne będą dane ubezpieczanego samochodu, w przypadku ubezpieczenia turystycznego – w razie ubezpieczania osób trzecich – dane tych osób, a w przypadku ubezpieczenia mieszkania - dane dotyczące lokalu.

Kolejnym etapem jest dokonanie płatności. Klient może zapłacić za polisę ubezpieczeniową na trzy sposoby: kartą kredytową (Visa i MasterCard), przelewem bezpośrednim z banku internetowego (mBank, Inteligo, Multibank, BZ WBK, Nordea, Bank BPH) lub przelewem tradycyjnym na poczcie, w oddziale banku, w sklepie lub w innym wyznaczonym miejscu.

Zawarcie ubezpieczenia potwierdzone jest polisą. Informacja o zawarciu umowy wysyłana jest do naszych klientów pocztą elektroniczną, w kilka minut po opłaceniu składki. Polisa dostępna jest po zalogowaniu na specjalnym koncie w serwisie www.AllianzDirect.pl, przez 24 godziny na dobę. Wydruk polisy ubezpieczeniowej jest dowodem zawarcia ubezpieczenia.

Klienci korzystający z ubezpieczenia komunikacyjnego otrzymują dodatkowo komplet polis pocztą, w ciągu kilku dni po dokonaniu płatności za zakup przez internet. Na pisemny wniosek Ubezpieczającego można otrzymać oryginał polisy mieszkaniowej.

Brak komentarzy: